Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Πόσο κρατάει η ευτυχία;;;


Πόσο εύκολο είναι να πει κανείς : ναι είμαι ευτυχισμένος;;;

Σύμφωνα με έρευνες η ανθρώπινη φύση δεν σταματάει ποτέ τα θέλω της… γι αυτό και προοδεύει. Πόσο καλό όμως είναι αυτό για εμάς;;;

Το μόνο μας άγχος όταν είμαστε μικροί είναι να παίξουμε, μετά ως έφηβοι να σπουδάσουμε, μετά να βρούμε δουλειά, μετά ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, έναν σύντροφο, να τον παντρευτούμε, να κάνουμε παιδιά και μετά…


Να αλλάξουμε δουλειά, να αλλάξουμε σπίτι, να αλλάξουμε αυτοκίνητο, να πάρουμε αυτό άντε και το άλλο… κ.τ.λ

Αλήθεια υπάρχει κάποιος που να ξέρει τι ακριβώς  θέλει και όταν το αποκτήσει να πει… είμαι ευτυχισμένος!!!! Ευχαριστώ Θεέ μου γ αυτά που σου ζήτησα και μου έδωσες.

θα ακολουθήσει επόμενη ανάρτηση με τα δικά μου θέλω...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου