Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Να μείνω ή να φύγω;;;

Όταν. Ξεκίνησα να γράφω αυτό το blog έδωσα τον τίτλο ζω ξανά ... Ίσως διότι θέλω μια νέα ζωή;;; Θέλω να αρχίσω απο το σημείο ο;;; Θέλω να βάλω πιθανότατα ένα ΜΕΓΑΛΟ Χ Χ Χ Χ Χ από το γάμο μου και μετα!!! Δε ξέρω τι να πω... Ίσως θα πρεπει να " ζω ξανά" με βάση αυτα που δε μπορώ ν αλλάξω!!! Πόσο;;; Απλά δεν ξέρω... Όσο... Άντεξε, από θέμα υγείας, αφού όλοι λένε ότι το έντονο στρες αποτελεί τη νούμερο ένα αιτία για όλες τις ασθένειες!!!
Είναι αυτό που λέμε αλλιώς τα περίμενα και αλλιώς μου ήρθαμε.. Ε ακριβώς αυτο και εγω!!!
Δεν ξέρω πολλές φορές νομίζω ότι είμαι άχρηστη αφού ο Θεός μου έδωσε παιδάκι και έχουμε την υγεία μας τι άλλο να ζητήσω;;;
Θα τα πούμε αναλυτικά κάποια άλλη στιγμή...
Θα ήθελα όμως να διευκρινίσω, ότι ο λόγος που γράφω είναι για να τα βγάλω από μεσα μου, μια και έχω πλήξει τις φίλες μου... Με τα ίδια και τα ίδια... Άκουσα κ εγω λοιπόν το καλό: αμάν τόσα. Χρόνια τώρα τα ίδια λέμε πάρε μια απόφαση πια και τελείωνε... Άραγε πόσο εύκολο ενιαίο να πρεπει να πάρεις εσύ αποφάσεις για το μέλλον του παιδιού σου;;;
Μετα απο μια λάθος επιλογή πατέρα, μπορω να πάρω και άλλη λάθος απόφαση; Χώριζε ή μένω; Αν το παιδι αύριο μεθαύριο μου πει: καλά ρε μάνα εγω όμωσ ήθελα να μένω με τον πατέρα μου εκει τι θα του πω; Πόσο εύκολο είναι να μεγαλώνει μια μάνα το παιδι της χωρίς πατέρα;;; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου