Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Η ζωή από ένα παράθυρο!!;

Όταν δεν είσαι ευτυχισμένος με τη προσωπική σου ζωή και αισθάνεσαι εγκλωβισμένος μέσα σε καταστάσεις από όπου δε μπορείς να ξεφυγεις για διάφορους λόγους τότε ζεις μέσα απ´ τις ζωές των άλλων!!!
Έτσι και εγώ... Ζω μέσα από αυτο το παράθυρο!!! Κάθε βράδυ όταν βάλω για ύπνο τον μικρο μου Άγγελο πάω στο παράθυρο, βάζω τα γυαλιά μυωπιας μου και παρακολουθώ ... Τι;;;
Τη ζωή που ήθελα να έχω...
Οικογένεια δεμένη...
Όλοι σπίτι τρώνε μαζί, βλέπω αγκαλιά τηλεόραση, παιδικά, όλοι μαζί...
Μετα ακολουθεί το μπάνιο... μέρα προφανώς ύπνος τα παιδια και το ζευγάρι μαζί αγκαλιά στην τηλεόραση, άλλες φορές παίζουν χαρτάκια, άλλες φορές έχουν φίλους και μιλάνε, άλλες φορές... προσωπικές στιγμές μια και εγω βλέπω μονάχα το σαλόνι και την κουζίνα...
Τι κάνω μετα;;;
Πάω για ύπνο και ονειρεύομαι ότι γνωρίζω κάποιον... Που αγαπάει και εμένα και το παιδι μου και θέλει να κάνει οικογένεια χωρίς να αισθάνεται εγκλωβισμένος, χωρίς να θεωρεί ότι απ´ τη στιγμή που δε κάνει clubbing τελείωσε η ζωή του, που αισθάνεται ωραία να ξοδεύει για το παιδί του, που να μην θεωρεί ότι θα πεθάνει πριν της ώρας του επειδή δεν βγαίνει έξω, που να μην βρίζει όταν κλαίει το παιδι για οποιοδήποτε λόγο, που να ξέρει αν έχει πυρετό και πόσο, έτσι απλά απο ενδιαφέρον, που να του μιλαει στα 2 του χρόνια και να μην του λέει μονάχα βζουν βζουν και μπαου μπαου...
Που να μην κατηγορεί τη γυναίκα του ότι δεν κανει τίποτα όλη μέρα και πως έχει γίνει τσίγκουνα απ´ τη στιγμή που αυτός ο ίδιος τη σταμάτησε απ´ τη δουλειά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου